3 mars

Hej, har inte skrivit sen i tisdags trorja, då de va match :) gick faktiskt rättså bra även om vi förlora med 4-3 men va jue mot deras damlag så vi får väl vara nöjda :) men idah äre torsdag och ska nog sitta här ett tag sen ikväll kommer FLINK trorja! inte pratat med henne än, haha. Måste plugga oxå, för har engelskauppgift och hk men trorja tar det i helgen ist för orkar inte, hehe. Mamma tjatar på att jag ska gå ut och gå med Charlie oxå så får väl ta en runda sen. Men nu börjar snön smälta oxå och tumme upp för det, blaskigt men skit samma bara skiten går bort, hahah :D men nä nu ska jag inte snacka massa annat så hare bra så skriver jag nog mera imorgon och då äre FREEDAG!♥



Min älskade Charlie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0