1 MARS!

Ja ännu en skoldag gjord och det känns SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt! Sommaren och skolavslutning närmar sig, även min födelsedag! Men ah fick sluta tidigare idah oxå. två istället för tre. GULD! Sitter här och kollar på tv och har nyss smält i mig 3 rostade mackor sen kommer mamma och pappa hem och då blire mat, haha tjock. Vid 7 åker vi in till örebro för att spela match med distriktslaget mot ÖSK, inte taggad alls? suger... för då kommer jag vara sämst!. Kommer väl hem runt 10 sen trorja och då blire duschen sen SÄNGEN :D riktigt taggad på att sova kan jag säga! haha men ska kolla lite bloggar nu sen får jag väl se vad som händer, hare så bra!♥



Hahah spelade match med förra distriktlaget -95 mot ÖSK, och här är en straff som jag missar :((((((( KÄNN PÅ DEN? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0