4 december

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men har verkligen inte haft lust eller ork till att göra det, vet att jag är LAAAAAAAAT. Men nu ska jag iaf försöka få ihop ett inlägg. Har precis duschat efter träningen, inte så jobbig träning för vi typ tränade frislag nästan hela, hehe. Imorgon äre match mot ÖSK och det är det sista innan SM på torsdag, längtar som fan kan jag säga. Så skönt att bara komma hemifrån och umgås med alla, haha. Måste börja packa imorgon oxå, åh hatar att packa men men. Nu ska jag typ bara sitta här och slappa mest, måste göra en ny header oxå men vet inte hur jag ska ha den men får väl försöka komma på ngt. Men vi hörs, ciaooooo ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0