2 januari

Första inlägget för 2011 nu då. Sitter här med en hund som ligger över mig och halva datan, haha så söt! Idag så ska jag nog inte göra ett skit, tror jag iaf. Bara ta det lungt och så. Sitter och kollar HM´s nya vår/sommarkläder, fyfan vad jag börjar längtar till sommaren nu. Fatta vad skönt att bara gå omkring där i linne och shorts, ligga och sola hela dagarna, bada, bara känna värme. Fyfan asså, vill ha sommar NU NU NU NU NU NU. Men det lär jue dröja ett tag men bara att låta dagarna gå. Nä nu ska jag ta och fortsätta kolla runt lite annat än att sitta här och skriva massa skit, pussss ♥

Västkusten

Orsa

Trosa



Bad med svidén





Arvika






Lite bilder från i somras, saknar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0