Stan+bio


TJEEEEE! cIgår vid klockan tre kom helena till mig, hon sökte till gymnasiet och sen åt vi pannkakor. Efter det så kom vi på 15 minuter innan att vi skulle med 16.00 bussen så vi typ sprang ? haha men vi hann. Sen kom vi in till örebro och gick där på stan ett tag, hittade en tröja som jag kan ta kort på sen. Klockan 9 vare dags för bio Min låtsas fru, den va lite seg i början men sen blev den grymt rolig och bra. Filmen slutade vid 11 och då kom mina föräldrar och hämta oss. Tack för en grymt bra dag/kväll. Just nu är klockan inte ens 8 och jag är redan uppe, Charlie väckte mig så tänkte att jag lika gärna kan stanna uppe så jag somnar lite tidigare ikväll. Vet faktiskt inte vad som hände idag, inget speciellt trorja. Tare lungt, slappa och kanske kolla någon film senare. Melodifestivalen är jue ikväll oxå så det ska jag nog kolla på sen kanske baka en kladdkaka att ha till ? vore inte helt fel jue. Men nu ska jag ta och gå ner och äta frukost innan min mage dör av hunger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0