Gymnasie sökt och klart + lite om dagen

Som sagt, marieberg idah till ungefär klockan två, hittade inget men va kul ändå. Sen vid sex så kom Carolina och vi gjorde inte så mkt, typ kolla tv, snacka, fika och sånt dära. Sen idah innan hon kom så sökte jag gymnasie, blev Hotell och Turism sen ska jag kombinera (säger man så?) med elit. Asså innebandyträning tre dagar i veckan, hoppas jag kmr in för kan nog bli grymt kul! Men nu äre valt och behöver inte tänka så mkt mera på det, känns skönt! Imorgon äre FREDAG, shit vad fort lovet går när man har kul och allting bara är så skönt utan massa läxor och skit, fast har massa så måste göras men kommer liksom aldrig igång med ngt...  Men ja fredag som sagt och vet faktiskt inte vad som händer, först skulle vi åkt skidor men nä blev inte så, sen kanske gå på stan och kolla bio, blir nog det isåfall. Men vi får väl se hur det blir imorgon! Men nä nu ska jag kolla runt lite bloggar sen städa rummet för ligger typ grejer överallt, haha efter det ska jag nog försöka att sova så man kan vända dygnet till rätta igen :) Pussss ♥



Hotell och Turism på virginska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0