28 februari

Hejj, äntligen måndagen gjord så känns lite skönt. Har temavecka- Sex och samlevnad så har inga vanliga lektioner typ, det är guld. Så idah har vi väl typ bara haft idrott och kollat film sen diskuterat lite? aja skönt med något annat ibland. Men har inte hunnit att göra så mkt sen jag kom hem bara ätit och sen hamna jag här, tänka börja göra lite på so arbetet, börja läsa lite iaf. Sen halv 8 till 10 äre träning så ska bli kul, för känns som om jag inte tränat på ett tag, inte gjort det sen i onsdags och det känns fan som om det var flera veckor sen, haha! Ska kolla runt och se om jag kan hitta någon skinnjacka för känner att det snart kommer bli dags att använda, så kanske bra om jag hittar någon. Ska jue tydligen bli varmare i veckan så får väl hoppas på att MYCKET smälter bort då. Nä nu ska jag fortsätta kolla lite sen plugga, får väl se när jag skriver nästa gång. Pussss ♥













thihi, hittade lite bilder från dm final, blev bara silver men va grymt roligt och skulle gärna spela matchen en gång till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0