22 april

TJENARE!

Inte bloggat ngt på lovet men har inte haft tid eller orkat gjort det, så tänkte skriva lite nu vad jag gjort för har ändå inte att göra just nu. I måndags var jag och gjorde syntest på körskolan så nu äre bara att vänta på pappret om körkortstillstånd sen ut och köra, haha kommer fan inte överleva! Men aja får väl se hur det går. Sen i tisdags kom underbara flink och sov över till onsdag, blev massa flummm och skräckfilmer. Sen på onsdags kvällen kom hennes syster Johanna och hälsa på oxå, skrämde fan livet ur oss och hennes pappa, fan vad vi skrek, hahah :O Men kul och träffa Johanna för det var verkligen länge sen! Sen igår Torsdag på kvällen vid 7 mötte jag emelie så gick vi en promenad med hundarna, helena kom hem från london igår oxå så vi mötte henne klockan 10 så vi gick typ runt och snacka bara till 11 typ. Nu sitter jag här och har nyss ätit bästa frukosten, äggröra på mackor, mums nog det bäääästa! Vet inte vad som händer idag på dagen, blir väl typ städa rummet lite för är inte så fint direkt, haha sen ikväll blire bio med helena o emelie, No strings attached heter den. Kan skriva senare hur den var. Men nu ska jag kolla onsdagens och torsdagens bb avsnitt, pusssshej♥







Våren är äntligen här, så jävla skönt! Lite bilder som är tagna i veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0