24 april

Hejjj!

Har precis kommit in, suttit och pratat med kusinen Sanna och hennes pappa, trevligt! Så nu tänkte jag kolla runt lite här sen klockan 9 blire bb! Tänkte berätta lite om idah, gick upp runt 8 sen vid ungefär 9 åkte vi ut till mberg, först fick jag gå med mamma o pappa på bauhaus och köpa massa färg, golv och sånt, tråkigt -.- men sen åkte vi till elgiganten och kolla lite, och som ni såg i förra inlägget så fick jag med mig en iphone hem, hur glad som helst! :D Men sitter och väntar nu på att mitt gamla simkort i mobil ska bli inaktivt så jag kan använda den, hoppas det blir snart. hihi! Men ah sen åkte vi in till mberg och kolla om vi hitta någon avslutningsklänning, hitta en men det va för lång så får kolla vidare. Köpte lite andra grejer ist. Sen kom vi hem vid 2 så la mig i solen en stund, skönt! Men nä nu ska jag lägga in lite bilder från kameran så vi hörs!♥



Fick med mig detta hem och det behövdes.



Eftersom jag ändå är igång med att lägga in bilder så slänger jag in en på vad jag fick igår när det var påskafton, grejer som behövdes oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0