1 april

Hejhej, har inte bloggat på några dagarna nu för har inte orkat, haha! Men tänkte skriva ett litet inlägg nu iaf. 1 april idah och ingen har ännu lurat mig men kmr säkert. Skolan idag var väldigt skön, kollade romeo och julia hela svenska och engelska lektionen och efter det vare idott så körde typ badminton sen sluta dagen kvart över ett med matte. Så nu sitter jag här och ska göra det ett tag till sen senare åker jag och Emelie ner och kollar på träningen, bara för att vi två inte är helt friska, haha. Senare blire väl typ tv, data, godis och sånt, en vanligt fredagkväll. Har lång helg oxå, ledig måndag och tisdag så fett skönt. Men nä nu orkar jag inte skriva en massa mera så hejdå! Förresten så fyller jag år om 6 dagar, tagga! :D♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0