Midsommar! :D

Heeeeeeeeej :D har inte bloggat sen i onsdags... 4 dagar sen-.- hahah, hade kunnat skaffat internet men jag orkade inte :) har haft det jätte bra :D och bra väder oxå, bara pytte lite regn i fredags men det gjorde inte så mkt så det har mest vart sol :D bodde på camping och hade strandplats, vala lite niiiiiice!!! kom hem för typ 1 timma sen och nu ska jag äta sen dra och träffa helena :D vi ska väl fixa reklam sen bada i poolen, 24 grader (h' sen ikväll blire att packa sen så imorgon drar man till västkusten, kmr bli schteeeeeeeek (h' och då blire ULLARED oxå :D har längtatsom fan :D men nä nu måste jag dra och äta, jag bloggar väl antingen mera ikväll eller oxå imorgon innan vi åker :D vi hörs, krammmm<3

Har massa bilder men orkar inte lägga in dom just nu :) får väl se om jag orkar någon annan dag!!!
Glad midsommar<3

Jätte fint väder oxå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0