Lallalala :D

Helllow :D
Carolina åkte hem typ nyss och nu sitter jag här och äter tårta som blev över :) hihi, badat i poolen med carolina idah, fettt nice vare, kallt i början sen blev det varmt :D Carolina kommer du ihåg muuuuuuuuuuuuuuuu? hahah bara vi som fattar xD Innan det har jag vart och badat hela dagen med  emelie och helena i hästhagsbrottet. Va skönt, och blivit lite brun oxå :D så det är väl det som hänt idah :D Och imorgon kommer jag nog blogga lite på morgonen sen måste jag packa sen drar vi till dalarna :) hoppas det blir sol så man kan ligga och schteeeeeka hela dagarna (A) Men nä... nu har jag inget mera att berätta :) Krammmmmmmmm<3



Bjuder på den! hade nyss badat och va helt ofixade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0