Yeah! :D

Heeej :D
Har inte orkat bloggat ngt idah :D vaknade vid 11, skönt att få sova länge för en gångs skull :D gick ut och solade lite och badade till typ 1, sen åkte vi in till örebro och fixade med husvagnen som pappa hyr ut, så kom hem vid 6 sen igen och nu sitter jag här :) ska väl bara chilla och tare lungt nu tills klockan 9-10 för då kommer helena och vi ska dela ut reklamen :) kommer nog inte blogga så mkt mera nu ikväll :) imorgon åker jag med helena till harge, tror det iaf, och badar :D Sen sover jag nog över med henne från måndag till onsdag så komemr inte blogga så mkt då heller :) sen på onsdag blire att packa och massa med henne sen på torsdag drar vi till arvika :D hihi men nä... nu börja det regna så måste springa ut och ta in mina kläder innan dom blir blöta, kraaaam♥

'

Saknar västkusten:( HOPPASHOPPASHOPPAS strömstad :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0