Vad ska man skriva här? :D

Hejj :)

Som ni märker så blir det inte så mkt bloggande, men jag orkar inte vara inne så mkt när det är varmt och sånt :) men idah har jag mest vart inne, as ont i halsen så låter som en hes åsna xD inte kul-.- men vakna vid 10 så åt frukost och så sen så fråga pappa mig om jag kunde dammsuga och det kunde jag, hade inget annat för mig då iaf! sen efter det la jag mig ute i solen 45 minuter typ för sen gick det i moln så satte mig och läste lite ur andra twilight boken, var jätte länge sen jag läste ur den sist :) hahah!! Men nu sitter jag här och väntar på att pappa och mamma ska komma hem och laga mat, är jätte hungrig xD Tänkte fixa ett litet hemmaspa ikväll om jag har lust :D men nu har jag inget mera att skriva så vi hörs, Kraaaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0