Ullared köp

Tänkte visa vad jag köpte i ullared nu :) Så här kommer lite bilder!!



Ullared tröja, köpte den mest som skoj, ha att sova i kanske ? :D - 30 kr







Tights, fick inte så bra bild på dom menmen - 90 kr





Svart och vitt linne, precis likadana som dom har på gina tricot - 40 kr



Proffshårspray - 22 kr
Proffs dry schampoo - 24 kr
Loreal värmeskydd - 39 kr
Elvital schampoo - 20 kr
Elvital balsam - 20 kr
Elvital hårinpackning - 40 kr
Ldb body lotion -  24 kr



Lösnaglar, var billiga så tänkte att jag kan köpa med - 20 kr
Clearasil - 30 kr
Ldb deo - 15 kr
Nagellack - 10 kr
Tuggumi - 9 kr
Hårsnoddar - 7 kr
Hårnålar - 6 kr



Sen får vi jue inte glömma kortleken såklart :D 10 kr



Twix - 4 för 10 kr, men åt upp en på hemvägen :)
Chokladkulor - 8 kr
Sen köpte jag några andra typ cloetta choklad bitar för 5 kr styck, men dom har jag ätit upp :D hahaha!!
Det va nog allt jag köpte <3

Allt kanske inte var jätte billigt men det mesta var det iaf :D



Kommentarer
Postat av: fliiiink

åhhh längtar till jag ska dit !!! :O <33333

2010-07-06 @ 15:50:04
URL: http://flinkcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0