Stan today! :D

Hejhej :D
Var jätte länge sen jag bloggade nu, men har jue vart på västkusten så har faktiskt inte orkat bloggaa :)  har vart så jävla niiiiiice där :D havet och allt :D men blev bara 2 dagar på stranden men det räckte :) brände mig på ett ställe :( inte så nice tyvärr :D  Påvägen hem blev det ULLARED oxå :D ska fixa kort på det jag köpte sen, antingen kommer det in lite senare eller oxå imorgon :D men aja, kom hem igår på eftermiddagen som sagt och då typ kom brorsan och hans tjej och hälsade på lite :) va trevligt, sen efter det drog jag och träffa emelie och vi delade ut reklam :) SEN BADA, 27 grader i poolen :D fettt skönt!! Sen sov hon över här till idah och sen vid typ halv 1 så drog vi in till örebro och kollade i affärer och bio :) kollade eclipse, den va fett bra :D men hon väljer fel :( tog bussen hem sen vid 7 och då åt jag sen satte mig här :D så blir väl att sitta här lite nu sen får jag väl se :D  Kraaaaam<3



Jag och Emelie! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0