Ska jag ta mobilen? :D

Tjooo :D

Vaknade vid 10 idah och typ låg kvar i sängen och kolla MTV någon timma fram tills nu :D sen nu har jga nyss varit uppe och ätit frukost så ska snart gå och borsta tänderna!! Tänkte rensa min garderob idah iaf, alltså min andra som det typ bara hänger jackor och sånt i , det är både mina, mamma och pappas saker där, och min gamla koja, hahah ! :D Så mamma och jag har kommit överens om att den ska bli min när jag städat ur och så, ska måla väggarna där inne oxå :) Sen igår var jag och kollade mobil och kamera iaf :D hittade några sen på kvällen kom emelie och helena, dom gick hem vid 12 typ så vi satt mest och pratade!! Saknar min carolina oxå :( inte träffats på jätte länge :( men nu måste jag dra, kraaaaam♥



Kan få köpa denna mobil för 1400 kr, i affären kostar den typ 3000, så tror att jag ska ta den :) för typ mammas jobbarkompis kompis som säljer den för hon vill inte ha den och den är helt ny oxå, mitten knappen på min mobil funkar ju typ bara ibland så... måste bestämma mig idah typ snart :) så skriver väl sen om jag tog den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0