mberg! :)

Hellow :D

Vaknade runt 10 idah och svettades som fan :O gjorde sen iordning mig och sånt sen klockan 11 kom emelie och dom och hämta mig så då drog vi in till mberg :) Hittade lite saker, kommer bild på dom oxå :) sen tog vi bussen hem vid halv 2 och då blev jag sittandes här :) Carolina kommer hit ikväll och då blire väl att bada och sånt  :D hihi<3 sen imorgon onsdag åker jag och carolina med till trosa som ligger på östkusten :D där ska vi schteeeeka som fan och ta massa bilder :D och emelie åker till turkiet imorgon :( villl oxå utomland :O men aja... nu kommer lite bilder på det jag köptet :D



Armband- gina tricot 119 kr



Armband- H&M 15 kr, jag och emelie delade på ett paket då det var 4 svarta och 4 vita i så då blev det bara 15 kr :) smart tyckte vi (Y)



Korta tights, som cykelbyxor ungefär - Cubus 59 kr
Ursäkta bilden, den blev konstig men orkade inte ta om!!

Det va allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0