Jaa, inte bloggat på ett tag!

Hejj :)

Har inte bloggat på några dagar men har inte orkat-.- var ju med upp till arlanda med brorsan och hans tjej i lörsdags oxå, och stackars bror har skadat foten så han hoppa på krykor och dom som ska dyka nu i veckan -.- men ah han fick dyka iaf, tur :D sen stanna vi i västerås påvägen hem och typ kolla lite och fika sen hem och så, sen igår på eftermiddagen åkte vi ut till mberg en stund :) hittade lite grejer, värsta rea nu jue :O men sen på kvällen städa jag ur garderoben och sånt sen vid 7 typ började jag måla :D så måla två gånger vitt och sen vid typ 11 var jag klar, sen lät jag det torka över natten sen vakna jag imorse och började ställa in alla saker och så :D så idah har jag bara hållt på med garderoben typ och snart måste jag börja packa till strömstad imorgon med fliiiiink :* hoppas det blir sol så man kan sola några dagar iaf :D hhah men måste packa nu och sen kanske det blir någon film elller ngt :) Nu kommer lite bilder på garderoben :D¨





Dom två översta är först





Sen dom två understa är efter :)





Man blev ju skitig under arbetet oxå :D hahah, råka trampa i målar färgsburken med tårna 1 gång, det kanske man ser xD hahhah! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tån??? snarare halva foten sere ut som ;)

2010-07-26 @ 19:01:08
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0