I trosa med bästa fliiiiink :D

Heeeeej :D nu sitter jag och flink här i trosa viden data i ngn affär, men snart ska vi dra ner till stranden och kolla lite sen blire in till stan och äta pizza eller ngt :D Idah har vi typ bara legat och scteeeekt vid stranden och sånt :D Fett nice här ! Sen efter det blireatt gå till stranden igen och hoppa lite och ta bilder :D värsta gubben i tältet brevid som snarkade inatt-.- hahah vi kunde typ inte sova, vi sover i tält jue så allt typ hörs x) Hahahah jag och carolina simmade ut en lång sväng igår och sen mitt ute får jag skrattanfall :o kudne inte sluta garva sen ba kommer det värsta vågen och jag får allt vatten i mun :O hahahhaha, inte gottt med salt, hahahah :D men vi hörs, Kraaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0