Buuu

Tjooobreee! :D

Vaknade vid 9 idah, fattar inte varför jag vaknar så tidigt nu :O kan inte somna om heller-.- Höll på att hosta ihjäl mig igår kväll, sen drack jag varmt vatten och honung för halsen, men fyfan vad äckligt :O häll på att spy-.- hahah! Nu kolla jag nyss en film, Valentines day, den sög ju :O så stängde av den efter halva xD men nu ska jag gå upp och ta på mig och så sen gå in till grannen Johanna och prata lite och sånt, kolla hennes katt Trassel oxå :D mamma ringde oxå nyss och sa att hon hade fått mobilen :D YEAH! Endel kanske tror att den är en begagnad men den är helt ny, hon ville inte ha en vanlig mobil hon ville ha en touch, lite bortskämd där kanske :) den ligger i kartong med allt i och så :) så lite nice att få en helt ny mobil för ett jätte billigt pris :D men nä nu måste jag upp och fixa mig lite, vi hörs väl senaree, kraaaaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0