Packning nu :)

Hejj, hinner inte blogga på morgonen som sagt men gör det nu ist :D
Vaknade vid 11 typ och va as trött-.- somnade vid halv 4 på natten-.- känner att jag verkligen måste vända lite på dygnet nu tills skolan börjar, men det blir inte lätt xD gick upp och fixade mig och så sen vid 1 kom emelie och helena, vi drog och köpte stikkans pasta sen hem och äta, gotttt :D sen åkte vi sån dära slide ( stavning?) idah igen på min tomt i backe, hahhah va skojjj :D och bada i poolen, 20 grader men det gick :D sen åkte dom hem så packa jag typ och så sen vid 6 drog jag till emelie sen lite efter det gick vi ner till träningen som började 7, hade ute och inne pass, jobbiga interwaller ute :O dom första 8 gick bra men inte dom 6 sista xD va så jävla trött då men klarade iaf :D men mina ben känsn värsta trötta nu -.- fick ju cykla hem oxå, så duscha och åt och nu sitter jag här och väntar på chokladpuddingen som är klar om 5 minuter :D blev så sugen på det förut så va tvungen att göra det :) men nej.. nu kan jag inte sitta här längre måste skynda mig och packa, för imorgon blire jue åland med helena (h' bussen går typ 11.50 från örebro :) så kommer inte hinna blogga ngt imorgon så vi hörs väl på fredag eller oxå lördag :D kraaaam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0