Innebandy today :D

tjoooo :)

Måndag idag, och det är exakt 2 veckor kvar till skolan börjar :O usch, jag vill verkligen inte, orka plugga och gå upp tidigt och massa-.- nä bättre med lov :D Vaknade vid 10 idah så gick upp och gjorde mig iordning sen åkte jag med mina föräldrar till maxi och handlade, va tvungen att hänga med om jag skulle få hårfärg så det gjorde jag :D hahah, sen kom vi hem och då satte jag mig här, ska väl sitta här ett tag sen äta sen ikväll blire träning för första gången iår :D ska bli skoj, för känner att jag måste börja träna nu faktiskt :) bloggar inte så mkt längre, men jag hinner faktiskt inte, har annat att göra :) men vi hörs, kraaaaam♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0