Fredagen den 13e

HAhahah känner att jag inte är så bra på att blogga längre :( men orkar inte, så funderar på att ta en bloggpaus? :D Iaf idah sov helena över här och det va fett med kul :D hahah sen igår torsdag va jag inne i örebro och shoppa lite :D kanske blire bild på vad jag hitta om jag orkar som vanligt. Men helena åkte hem vid 6 då typ åt jag sen satte jag mig här, och nu blire typ chilla och så :D Jag och helena kolla filmen the last song igår oxå, den va fett bra :D Sen har mamma bokast tid hos frisören, ska dit 24 september, 1 månad kvar typ -.- men ska klippa mig då och göra bruna och blonda slinger så hoppas det blire bra, men det tror jag nog :) men nä nu ska jag dra, kraaaam♥

HAR TYVÄRR INGA BILDER!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0