3 augusti

Tjooosan :D

Hann inte blogga imorse så gört nu ist :D vaknade vid typ 11 så låg kvar till 12 sen upp och fixa mig sen vid 1 drog jag till emelie :D Vi typ solade en stund, sen åkte vi på sån dära slide, (stavning?) sån man slänger sig på och sen glider :D va skojjjj, pratade med helena en stund oxå :) sen gick vi in och spelade lite wii, fyfan vad ont vi fick i armarna efter vi kört boxning xD hahh, vill bara säga att jag äger på golf (Y) hhahahah NOOOOOT!!! sen baka vi kladdkaka, mums och kolla filmen JALLA JALLA :D va fett länge sen man såg den, hehe <3 sen vid typ halv 7 åkte jag hem sen 20 minuter senare kom flink :* vi satte oss och pratade sen skulle vi fika, typ mackor blev det idah :D och carolina skulle testa att äta en räka Xd hahhaha va så jävla kul för hon vågade inte, hon tyckte den såg läskigt ut xD hahaha! efter fikat blev det väl att prata,lyssna på musik och flummmmma :D hon åkte hem för typ 30 minuter sen och då fixade jag mig nere på toan och sen blev jag sittandes här :D ska väl sitta här ett tag och kolla runt sen vet jag inte vad som händer :D längtar tills på torsdag för då blire kryssning till åland med strömgren, YEEAAH :D men nä nu ska jag inte skriva mera, vi hörs! Kraaaam♥



Hahaha hitta gammal bild på mig och emelie :D hahah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0