1 augusti

Hejj :)

Hemma från strömstad och så nu :) kom hem igår för det var inte så fint väder, men har haft det jätte kul med min busunge :* flummmat och så, 1 dag var vi vid nordbyköpcentrum typ bara några mil från norge och shoppa, massa snygga norskar där :D köpte ett par tights för 49 kr, ungefär likadana som jag köpte för något år sedan på gina, men dom har blivit fettt stora så köpte ett par ny så kan jag slänga dom gamla :) Innan det när vi skulle dit så cykla vi i spöregn och sminket bara rann ner i ansiktet :O hahah!! Vi bada i havet 2 gånger :D första gången var det skönt men andra var det svin kallt :O hahah, vi skulle träffat carolinas kompis becca oxå men det hann vi inte för vi åkte hem tidigare ju :( Värsta coola duscharna och toa där jue, typ automatiska så man höll en bit ifrån så spolades det och massssa :D men vi får hoppas på masssssa sol nästa år så vi kan åka dit då och bli bruna, tack för några underbara dagar gumman :D sen idah söndag, har det inte hänt så mkt, dela ut reklam imorse med emelie sen åkte hon hem och då har jag typ bara suttit här vid datan och smsat :D hahaha det regnar jue så man kan inte vara ute-.- nu om ett tag ska jag se film, the hills have eyes, värsta bästa filmen kan jag säga :O jag och carolina såg den för ett tag sen i våran stuga och vi våga inte gå ut efter vi sett den , hahahha värst läskigt, eller äcklig oxå xD hahah :D men nä nu ska jag ta och duscha sen kanske fixa lite popcorn till filmen ;D men vi hörs, pussss♥


Kommentarer
Postat av: flllliiiinkkkk :D

hihihi tackkk själv för några underbara dagar gumman ! loveuuu !! :D<333333

2010-08-02 @ 16:16:05
URL: http://flinkcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0