Rolig dag! :D

Tjaaao! :D

Gick o la mig vid 4 inatt o vaknade 10 :P Skulle hängt med till Örebro men orkade inte gå upp kl 6 -.- Hahah! Aja gick upp o sen vid 12 gick jag till Johanna o vi typ badade? och solade :D Sen vid 4-5 åt jag pizza :) Hahah! Gott :) Sen skulle jag hängt med Emelie o Lena till Örebro men Emelie o dom åkte typ tidigare så jah hann inte "/ Lena hann inte heller -.- Gick inga bussar o ingen kunde skjutsa eller nått "/ Så åkte o träffade Lena ist vid typ 7-8 ? Vi flummade runt lite o så :) Sen vid 9 typ åkte vi till Haga o mötte Emelie :D Vi cyklade typ bara runt :P En massa fyllon (stavning?) vid kumlasjön! hahaha :D<3! Åkte hem vid 10 sen o satte mig här typ :D Nu har jah inge mera att skriva kanske skriver någe ikväll får se :P
Puss&Kram  //  Sofie PerssoN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0