Shoppingdag med Mammiz! :D<3

Tjaaaao! :D

Vaknade vid 9 idah då som jag redan berättat :P  Sen vid 1 la jag mig i sängen
 o så somnade jag till typ 2 ;S Haha mamma skulle komma vid halv 3 o hämta mig så vi skulle åka till Marieberg så jag fick lite panik att fixa mig xD
Men jag hann iaf o så åkte vi in o jag typ shoppade lite! De kommer bilder på de jag hittade :) Sen vid 6 skulle vi åka hem men då fick vi inte igång bilen x) Hahah! Men sen så kom de nån o typ puttade på o så fick vi igång den xD HAhah alltid otur :P Sen kom vi hem vid 7 o sen vid 9 typ frågade Johanna om vi kunde vara o de kunde vi :)  Vi spelade kubb! Haha fråga mig inte vem som sööööög? Hahahahhahaah xD
Sen vid 10 gick jag hem o typ fixade mig o sen satte jag mig här! Blir att sitta här till typ 1-2 som vanligt xD
Kommer lite bilder nu! :D
Puss&Kram



Hårfärg-Coop! Hahah :D  Hade typ inga pengar så va tvungen att ta det billigaste! ;)



Tidning! :D



Svarta shorts-H&M :D



Hårsnoddar-H&M
Nagellach-Kicks
Mascara-H&M

KOMMENTERA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0