Städa o baddag :D

Tjaaaao bloggen! :D

Stängde av datan vid 2 igår men somnade inte förens typ halv 4 iaf :S Hahha! Mamma väckte mig vid 11 idah o då va jah fett trött xD Men gick upp o så sen gick jag ut o solade o badade till typ 3? :D
Sen typ städade jag i lillstugan-dammsög,skrurade golvet o dammade xD Sen tvättade jah min cykel :P Hah fin den  vart x) Sen så typ tvättade jag två bilar :P Asså dammsög o dammade :P Hahah gjorde allt för att jah skulle få pengar :P Tjänade 100 kr idah iaf :D Sen vid 6? Gick jag till Johanna o vi typ satt vid datan en stund o sen gick vi o badade i min pool igen :) O nu e klockan typ halv 9 o jah ska sitta här ett långt tag till :D Hahah! Jag har blivit nörd -.- Hahah :D
Har inge mer att skriva nu men skriver säkert någe lite senare ;)
Plus att de e bara en vecka kvar till sportscamp nu :D Längtar! Kommer bli för bra Jojo! :D<3
Aja... Hade tänkt lägga in en bild med blogg dampar o så de går inte -.- Kanske går senare :D<3
Puss&Kram  //  Sofie PerssoN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0