Måndag! :D

Tjaaa! :D

Gick upp imorse vid 9 o så åt jag frukost o gjorde ordning mig o så! Sen vid halv 12 åkte jag o mötte Emelie! Vi typ flummmade o badade! Hahahah va rättså kallt x) Sen typ satt vi vid datan o lite så! Sen vid 4 åkte hon hem o  då satte jag mig o solade o hoppade studsmatta :D
Sen nu sitter jag är o ska nog göra nått snart! De regnar ju nu så de blir nog kanske någon film :D
Puss&Kram // SofiePerssoN


Dagens outfit blev detta:

Legging från: gina tricot
Tröja från: gina tricot





Kommentarer
Postat av: Lena

Haha sötan! <3

2009-06-22 @ 20:43:54
Postat av: Anonym

Svar till Lena: Hahaha! Jaa gulligast i stan (a' <3

2009-06-22 @ 20:48:31
Postat av: Alexandra=)

hej jag igen:P

såg att du va rätt fin på mittenbilden på din header så det va väl okej:P :) kramis!!!!!

2009-06-23 @ 13:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0