Godmorgon i värmen! :D

Tjaaaaa! :D

Jah har nyss vaknat då klockan va 10 :) Har höllt på o dö av svett inatt :O De va så varmt att jag vaknade hela tiden "/ Gick faktiskt o la mig tidigt igår! Stängde av datan vid 1 o smsa lite med min älskade Carolina bästis o sen  somnade jag vid 2! *stolt* Hhaahah! :)
Nu sitter jag här elr ligger i sängen o äter en macka med ost o gurka på :) Intressant att veta va? ;)  Idah blire väl att sola o lite sånt som vanligt, Ska börja packa lite till SportsCamp oxå :D Så jävla kul de ska bli :D<3
Nu har jag inte så mkt mera att skriva! Skriver senare ikv för jag kommer nog inte vara inne så mkt idah elr jo ska ju packa :P Men vi får se hörs ikväll iaf :D
Puss&Kram  //  Sofie PerssoN

Kommentarer
Postat av: Carolina

älskar dig :D<3333333333333333

2009-06-29 @ 18:14:39
URL: http://carolinaflink.blogg.se/
Postat av: Sv till Carolina

Älskar dej mest min älskade bäääästiiiiiz! :D<333333333333

2009-06-29 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0