Fredag :D<3

Vaknade vid kvart i elva idah då :) Gick typ upp vid 12 sen vid 1 gick man till Johanna o vi typ badade o solade :D
Sen vid typ 3 gick jag o lagade mat o så satte jag mig vid datan :) Sen vid 7 va man en stund med Johanna igen sen gick hon hem o då blev de data igen :P Och sen vid 9 kom Lena o Emelie :D Visste inte att dom skulle komma men kul vare :)  Hahahaha Fan va flummmmm du va Emelie :D Älskar er två<3
Dom drog hem vid 10 o då gick jah över till Johanna o gick ut med hunden :) Hahah för bäst! vi skulle ta kort på Molly (hunden) o då sa Johanna: Vi tar bort kopplet för annars ser de typ cp ut. Han springer iaf inte iväg, sen tar hon bort kopplet o då springer Molly direkt iväg ^^ Hahahah! Bra du e Johanna :D
Sen hem in vid 11 typ o nörda data nu som alltid :D
Örebro imorrn med mina två älsklingar? Örebrocupen :) Om jah kommer upp på morgonen xD Aja hoppas :D 
Puss&Kram  //  Sofie PerssoN



Molly på bilden! KOMMENTERA :D<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG ÄR BÄST (a)

2009-06-27 @ 12:12:12
Postat av: Sv till Johanna

Haha tkr du de? :D

2009-06-27 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0