Ännu en jätte varm dag :D<3

Tjaaa! :D

Vilken fin o varm dag idah med :D  Så de blev att bada o sola hela dagen idah med! :D
Gick upp vid typ 9 och sen satt jag vid datan till typ 12 xD
Sen gick man ut o badade o solade! :D 26 grader i poolen hela dagen :O Varmt :D
Sen vid typ kl halv 9 stog jag o hovade lite i poolen för de va massa gräs o då kommer pappa o slänger i mig med kläder o allt :O Hahah men skönt vare :D Nu sitter jag är o ska nog nörda lite data resten av kvällen :)
Puss&Kram  // Sofie PerssoN

Bjuder på bilden! Den e från igår ^^



KOMMENTERA! :D 

Kommentarer
Postat av: Carolina you know :D

för brun ;P <3

2009-06-25 @ 00:19:19
URL: http://carolinaflink.blogg.se/
Postat av: Sv till Carolina you know :D

Hahha jag e inte brun<3

2009-06-25 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0