Bakdag! :D

Tjabba! :D

Klockan är typ 11 nu o jag ska nog snart stänga av datan o säga Godnatt för jag är typ as trött :P Men tänkte typ berätta lite om dagen nu iaf! :)
Jag har typ slappat hela dagen för har vart as trött :P Har typ suttit ute med mitt täcke o sovit! Hahah :D Har typ tjänat lite pengar oxå! Klippte typ massa blommer på en buske, rätt jobbigt-.- Fick 20 kr för de sen har jag typ tömmit gräsklipparn med gräs 5 gånger :) Får 5 kr per tömning! :D Har typ över 200 kr som jag tjänat ihop nu på sommarlovet ska få dom sen innan vi börjar skolan :) Sen har bakat kladdkaka idah, Det kommer bilder på de ;) Sen typ slappat jah! :) O imorgon blire Stockholm på kvällen ;) Kommer vara där från typ Måndag till Lördag så får se om jag har internet, hoppas de iaf :D
Här kommer lite bilder! Puss&Kram



Allt :D



Smör/margarin o ägg! :D



Smör/magarin blandat! :D



Bakpulver, vaniljsocker,mjöl,socker o salt! Tror de va allt xD Haha! :D



Blanda! :D



Smörja plåt med smör/margarin o ströbröd! :D



Klar för ungnen! :D



Bara att vänta 20 min! :D



Klar! :D



Lite florsocker också så den blir lite finare! :D

Dde va alla bilder! :) Kladdkakan vart jätte god! :D
Har aldrig misslyckat med detta recept! Säg till ifall ni vill ha det ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0