Stockholm! :D

Heej! :D

Nu e man äntligen hemma från stockholm lite skönt men ändå tråkigt faktiskt :P Har typ inte bloggar på as länge men nu e jag här typ 2 dagar o sen drar vi igen! Hahahah! På Måndag blire Skara med Emelie! Fan vad kul de kmr bli :D<3
Aja tänkte berätta lite om veckan i stockholm då! :D

Måndag: Åkte till Västerås på kvällen o sov på en pakering över natten! :D

Tisdag: Vaknade upp på parkeringen o sen åt vi frukost o sen drog vi vidare mot Stockholm :) Kom fram vid typ 11 då, Så vi packade upp o checkade in på camping o sen drog vi upp på gamla stan o drottninggatan o gick lite! Jag hittade lite smink o så, kommer bilder sen ;)

Onsdag: Gick ner till stranden o solade! Ville bada men de va kallt xD Så blev att sola bara o sen på kvällen slappade man bara! :D

Torsdag: Vi cyklade upp o gick på Mosebacke! Tror de hette så :) Kollade runt lite o sen hittade vi lite äffärer så köpte några linnen o tröjor, De kommer bilder sen ju ;)

Fredag: Blev en båtutflykt idah i skärgården! Och båten gick till Vaxholm och tillbaka :) Fick nån förrätt o den va typ sådär :) Gillade nötterna ;) Sen blev de varmrätt med typ egna gjorda köttbullar,potatis o sylt! De va as gott :D Fin båtutflykt! Grattis till 5 års bröllopsdag mamma o pappa! :D<3
Hahaha! Någon som inte fick igång sin båt o då skrek jag till pappa: Han har inte rätta knycket (stavning?) o då typ kollade han i båten på mig! Hahah lite roligt xD

Lördag: Åkte hem idah :) Stannade i Hummelsta o köpte godis o sen i västerås o köpte 1 tröja :) Och nu sitter man här o bloggar!

Kommer lite bilder senare ikväll för jag orkar inte lägga in dom nu!
Vi ses senare då ;)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0