Saknar er alla<3

Tjabba! :D

Kom hem från SportsCamp för typ1 timma sen :) Så jag har typ packat upp allt o  jag saknar alla fett mkt :( Men har ju allas mobilnummer så de får väl gå :D Men ska typ förska berätta lite om veckan som har varit nu :)
Kom dit i Söndags o sen typ från söndag till fredag hare typ vart 2-3 träningar per dag! :) Sen igår Fredag så vare disco på kvällen :) Fett kul :D Aja de e väl typ som har hänt  :P Har vart regn typ hela veckan förut i Onsdags men de har vart en toppen vecka :D Saknar alla redan<3
Men nu ska jag nog dra o göra nått! Ska moffa lite godis o chips ikväll oxå :) Skriver kanske mer ikväll om jag orkar :D
Puss&Kram



Saknar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0