Nu e vi framme! :D

Heeej! :D

Just nu sitter jag på en camping i Halmstad vid typ Mellbystrand :D Vi brukar ju vara här varje år så har saknat de lite :P Så fint :D Igår så åkte vi typ bil hela dagen till typ kl 6 och sen stannade vi i Strömstad och sov där och sen idah Tisdag så åkte vi vid typ 10 och har åkt bil till kl halv 7 idah :P Fast vi stannade vid Smögen och gick på smögen bryggan i två timmar iaf :) Imorgon blire väl typ att gå ner till Stranden om de blir fint väder :) Jag lägger in alla bilder som jag tar nu i veckan när vi kommit hem nån gång nästa vecka! ;)  Aja nu ska jag iaf äta korv :) Hihi! Skriver imorgon igen! Puss&Kram! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack. =D

2009-07-28 @ 20:19:13
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0