Helikopter, sol och bad (h'

Tjaaaa! :D

Sitter just nu här utanför husbilen och mår illa för de stinker as mkt tändvätska -.- Hahaha! Idah hare vart sol och varmt så vid typ kl 13.00 så åkte vi helikopter över Mellbystrand och Halmstad :) Det kommer bilder när vi kommit hem! De va kul! Sen efter de vid typ halv 2 så gick vi ner och la oss på stranden till typ 4 eller ngt sånt :) Hihi! Badade i havet första gången i år oxå :) As varmt ju :O Trodde de skulle va svin kallt men de va det inte xD Solade ju oxå :D Sen nu ska vi väl äta snart och sen vet jag inte vad som händer :) Vi hörs imorgon! Och förlåt för att jag inte svarar på era kommentarer men internet typ segar as mkt så de går inte att svara :( Men jag svarar så fort jag kommit hem! Vi hörs! Puss&Kram :D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: tack så mycket! inte mycket alls har precis kommit till landet men är bara här en dag innan jag drar vidare, själv?

2009-07-30 @ 17:14:07
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0