Grannarna ;)

Godmorgon! Klockan e typ halv 8 och jag är redan vaken :O Helt otroligt kunde inte somna om när jag hade vaknat för jag typ höll på att dö av hunger :O Men jag har iaf vart nere o ätit nu! Blev Hallon Kräm idag :D
Kom in vid typ 1 inatt va ju hos grannarna ;) Hahahha för kul de va :D Hade typ beställt nån laxtårt bit elr vad man ska kalla det! As gott :D Sen satt vi typ vid datan o sånt :) Sen typ vid 12 fick vi för oss att vi skulle bada i vår pool (24grader) och de gjorde vi och Axel ville ju såklart inte bada först men sen fick man i han oxå! Hhihi :) As varmt i poolen :D Och sen när jag kom in orkade jag inte sätta mig här så lägger in idah istället :) Sen åker jag till Norrköping imorrn då da! As roligt ska de bli och jag packade faktiskt igår men jag har lite kvar men de gör jag idag :) Sen kanske typ pappas syster o dom ska komma o hälsa på med deras husbil idah o sova här xD Gullig hung dom har (a'
Men nu har jag inget mer att skriva men jag skriver mera idag tror jag o hoppas! :D
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0