Godissugen! :D

Tjaaao bloggen! :D

Idah har jag tillbringat min dag här vid datan för det mesta tror jag ;S Skulle ha packat på dan men de har jag inte orkar :P hahahah xD Men skurade golvet på över o nedrevåningen idah iaf! 20 kr skulle jag få av mamma :) Klart man gör de då ;)
Sen vid typ 4 gick jag till Johanna o vi satt vid datan ett tag sen gick vi ut o spelade kubb igen! Hahahah gick bra i början men sen gick de typ säääääämst så jag förlorade igen :P Ska nog ta o vinna nån gång :D Sen när vi spelat klart så gick vi till Maxi o köpte godis! :D
Ska sitta vid datan ikväll o moffa godis :D Hahahaha! Men imorgon måste jag nog packa :P Hahahah<3
Kanske skriver någe mera ikväll! Troligen blire väl de<3
Puss&Kram



Godis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0