Lite om veckan! :D

Hej! Nu vare ett tag sen jag skrev ett inlägg men nu ska jag nog försöka skriva lite vad som har hänt sen dess ;)

Torsdag: Regn hela dagen typ xD Sov inte någe på natten för de blåste och regnade och haglade och allt xD Så typ kollade på film på förmiddagen och sen på eftermiddagen åkte vi och åt mat! Kebab blev de för mig :) Hihi gott! :D Sen typ på kvällen blev de klarblå himmel och solen sken o men de blåste :P Så mamma, pappa och jag fick för oss att gå ner till stranden och lägga oss i en dyna! On ni vet vad de e :P För där brukar de vara lä (stavning?) Slip medel xD Hhahaha! Gör jag aldrig om igen :P En rätt kul dag iaf :D

Fredag: Chekade ut från Marias camping och åkte mot Ullared :D Hittade lite saker :) Jacka, Hårfärg, Hårspännen och schampoo & Balsam :) Inte så mkt men jag behövde inte mkt mera :D Sen åkte vi vidare till Jönköping för där skulle vi sova någonstans :) Så jag sprang in på A6 en stund ;) Hittade skor och en tröja :) Hahah! :D Sen åkte vi vidare till en parkering lite utanför Jönköping och sova där! :D

Lördag: Vaknade upp och fixade och sen åkte vi vidare till Linköping och och då gick vi in på ett köpcentrum till och då hittade jag ju såklart ett par leggins xD Haha! Allt har vart så billigt som jag köpt så hade pengar kvar :) Sen åkte vi vidare till Cloetta  och vi köpte lite godis :) Jag köpte polly och någe mera :) Sen till Motala och till en camping och nu sitter jag här på campingen :) Va och badade i vätter förut :) As fint och man såg genom vattnet :) Varmt vare oxå :D Men nu ska vi snart äta pizza! Vi hörs imorgon! Och då ska jag svara på alla kommentarer :D Puss&Kram! :D

Kommentarer
Postat av: vera.

sv: de gör inget. haft de bra? :)

2009-08-02 @ 18:43:17
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: M I N A

s: de gör inget. jo de bra, sjdå? :)

2009-08-02 @ 18:44:39
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: T<3

Sv; nej det gör absolut inget ;)

okej ;)



ida har ja vart hemma & städat. + vart me syrran ute och knäppt kort (: äte lite hallon också (a) durå? :D

2009-08-02 @ 19:07:33
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0