Tält med Carolina! :D

Hej! :D

Har typ inte skrivit så mkt nu på några dagar för jag orkar typ inte och sen har jag sovit över med Carolina :) Kan berätta lite vad som har hänt sen sist :)

Åkte in till Örebro på torsdag morgon o köpte en cykel till mig :) Hihi! Sen vid 12 åkte vi och hämtade Carolina för hon skulle sova hos mig :) Så när vi kom hit så badade vi och sen på kvällen cyklade vi runt lite :) Flummmm (h' Sen sov vi i tält :) Sen på nu idag på morgonen vaknade man av att man svettades ihjäl xD Solen sken rakt på tälten xD Så vi hoppade ut direkt o åt frukost och sen på med badkläderna ;) Så vi har solat och badad hela dagen :D Brun har man blivit oxå :D Sen typ åt vi Stickans Past! :D Haha Carolina vad flummm du blev på socker dricka xD Jag typ kittlade henne o då typ slog hon huvudet i handtaget på grillen och sen backade hon och och halkade på ett lock xD hahahahhahaha :D För bäst! :D
Aja sen sola vi mera (h'
Aja nu sitter jag här o trökar -.- Ska nog dra o lägga mig i sängen o sms ;) Vi hörs imorgon! Pussss&Kram! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe men jag vet att jag äger :D:D liksom ingen e så bäst som mig (A) hahahhah<333333333333

2009-08-09 @ 16:31:21
URL: http://carolinaflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0